Skolstart

Nu så har skolan börjat om igen, år 3 av 4! Kan säga att hjärnan är inte riktiigt van vid denna intensiva läsning och jag känner mig helt slut!
Sitter och läser/skriver, men just nu står det heeelt still och jag skulle behöva kaffe.. i dropp! 
Sitter ensammen kvar på skolan, kändes så meningslöst att först fara in till stan.. gå omkring för att sätta sig på bussen 14 och vara hemma 15. Visst jag skulle ha kommit hem tidigare men en halv pluggdagg skulle ha försvunnit! Även om det står still nu så får jag ju ändå lite gjort och lite är bättre än inget alls. Dock kunde man ju önska att det skulle gå en till buss hem från LTU, ty kring 13-14 istället för att man ska måsta vänta till 16.35, för de är läääääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0