Tentaaaaplugg!

Yes är inne på näst sista veckan nu och pluggar ögonen ur mej!

Har nu på morgonen varit hos tandläkaren och jag hade exemplariskt skötta tänder, känns ju bra att höra. Hade dock ett hål, som jag tydligen inte kunde ha förebyggt eftersom det var från en dålig lagning jag fick då jag var yngre. Säger det igen, är såå glad över att jag bytte tandläkare, FT får aaldrig mer vara i min mun! Synd bara att det är så dyrt, men som sagt bättre att gå en gång per år och fixa ev små fel istället för att gå sällan och laga ev stora fel, stora fel är så mycket dyrare.
 
En sak till bara, bananlack smakar fan vidrigt!
 
Nää tillbaka till cirkulationssystem, exkretionssystem, integument osv ;) det rå braaa nu kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0