2014-05-25

Då var det dax att tagga för en tentapluggvecka då, sedan är det bara 2 veckor kvar så är det "sommar lov" och jag har gjort 2 av 4 år på min utbildning. 
 
Igår var det fest hos F och D och det var himla trevligt, synd på vädret  bara för jag hade taggat för att briliera i kubb, men en annan gång kanske väderet är på min sida ;)
Blev en massa sur, go grillmat och godricka kan det bli bättre? Längtar så mycket till sommaren då man kan sitta ute en hel kväll, hade vi nog i och för sig kunnat ha gjort igår om det inte hade spöregnat men bättre lycka nästa gång!
 
Idag har också varit en fullrulle dag, vaknade kring 11 av att Disa lekte med mina fötter... och det gör ont! Så hopp i duschen och sen for vi till Vidsel. Både förbi Mormor och så Farmor och gratta dem på morsdag! Fika hos Farmor och surr och ännu mer surr hos Mormor. Hem till mop, grillade kyckling och korrigera det sista på SO rapporten, så nu väntar jag bara på att fronterrummet ska öppna mappen så jag kan skicka in den, lika samma med min egna del i NO rapporten. Så då är det "bara" kvar att korrigera det gemensamma på NO rapporten och tentaplugga i veckan kvar. 
 
Ska nog ringa chefen i morrn också och höra om schemat är klart inför i sommar samt ringa hyresvärden och höra om man kan sätta in en barnspärr själv i fönstret. Blir tokig när det inte går att vädra utan att ha superkoll så att Disa inte får för sig att fara ut på balkongen! Och givetvis, påminna igen om det icket snygga i köket... att man aaaalltid ska behöva vänta eller jaga? Man kan ju åt minstånde komma och kolla hur det ser ut, tycker man ju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0