2014-05-15

Nu närmar sig sommaren med stormsteg, äntligen!
SItter hemma efter en sväng till LTU för att färdigställa den delen av rapporten som gick att skriva färdig, måste säga att det ser lovande ut ;)
Ska ju nämligen still Strömsund på måndag-tisdag och under tisdagen ska vi hålla lektioner för 2 klasser, spännande! Vår grupp har om äggets utveckling från ägg till kyckling, så eleverna ska få kolla, lyssna, och hålla i små kycklingar!n Längtar som sjutton. Måndagen kanske inte är lika spännande, ska ha tenta i fåglar, alltså hur de ser ut och låter och för tillfället är jag läskigt less på att lyssna på fåglar!
 
SItter också och väntar på min "rättning" av rapporten så jag kan fixa till det sista och skicka in den, att det ska behöööva ta sådan tid! Jag vill ha bort den NU!
 
Näpp i brist på rapport så får jag tentaplugga lite, skadar ju inte att lära sig det nu ifall det skulle dyka upp något eller om jag behöver rätta mer än väntat på rapporten. Dessutom måste jag skriva diskussionen på en annan rapport... suuuck sommar kom nu!
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0