2014-05-05

Kan meddela att jag klarade den sista och tredje tentan också! Fyfan vad jag är bra!
I helgen har det vart ganska lugnt, jobbat delad tur i lördags och igår va vi upp och hälsa på Mormor och morfar samt farmor och sen på kvällen blev det  inte så mycket, putsade fönster, bakade muffins som jag egentligen inte ville ha och plockade undan lite.
 
Idag är det hemmastudie dag, sitter och pluggar lite fåglar och dess läten och måste säga att Storlomen låter förjäva roligt lite varg korsat med groda typ, det lätet är då ett av dem jag kommer minnas till på onsdag, hoppas bara det är en av de som kommer på testet ^^
Resten av veckan är det LTU som gäller och på fredag ska jag ha möte angående min rapport, förhoppningsvis det sista sen behöver ja inte bry mej mer om den först sista veckan då vi ska opponera på den. Wii..
 
Ge mej sommar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0