2014-03-27 igen

Hej, igen!
Sjutton vad aktiv jag blev nu då helt plötsligt, kan det bero på mit höga koncentration på studierna månne? Njä men jag har pluggat på rätt bra idag, med mindre pauser. Sitter och skriver för tillfället vad jag kommer ihåg och inte och jag minns mer än vad jag tror.. wihoo. Men faktiskt, jag tänker inte gå in med för höga förväntningar som sagt.
 
Ikväll är det långöppet på byn, funderar nästan på att dra en snoa för att kolla. Man kan ju inte plugga alltid!? hähä..eller? Nä men det skulle nog vara en skön paus och det jag inte kan ikväll lär ja ju inte kunna i morrn heller så passa på att njuta!
 
Men längtar tills detta är över för efter tentan ska jag och några klassisar ut och äta SUCHIIIII och så ska jag köpa sommarskor, nu bojkottar jag vintern (bara för det så kommer de vara snöstorm i helgen, blame it on me!) har till och med tagift fram sommarjackan, ska testköra den i morrn^^
 
Näpp då va pausen sluuut.. heeeeeeeeeeeej historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0