söndag

Ja söndag var det idag då och skola en hel vecka till. Tenta till veckan och just nu känns det kaos i skallen, men det är väl som det ska vara då. förhoppningsvis får jag mer klarhet innan fredag. Taskigt bara att tentan är mellan 16-20 en fredag kväll men jag får väl hoppas att det är till min fördel :)

Haft massa besök ikväll (bra för att lindra den obligatoriska tenta ångesten) först var det mamma,pappa, bea,joel och bore som hälsade på och lite senare kom linda,Magnus och flickorna förbi och surrade och lekte. oj vad jag tycker det är kul med främmande!

Haft så många tankar dom senaste veckorna. Eller efter nyår. Livet är verkligen skört och det är synd att man så sällan uppskattar det man har nu, att man många gånger tar saker för givna. Att man sällan vaknar upp först när något värdefullt inte längre finns kvar. Jag ska bli bättre på att värdesätta det jag har och vara glad och tacksam.

Men ibland kan man inte hjälpa sig själv när man tänker att något gått en förbi, som om man blivit bortglömd i den stora spiralen, överhoppad lixom. Men allas tid kommer men ibland tycker man att det kommer lite senare i livet än man tänkt. Men den blir nog bra. Nä ska sluta skriva snurrigt nu, börjar bli dax att sova så jag orkar plugga i morrn. Jävlar också om jag skulle kugga på tentan, det ska inte hända!!


Jag tänker på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0