2014-01-27

Phuw fick värsta pluggilet nu ikväll, känner mig rätt så duktig som på ett ordentligt sätt (for once) har sammanfattat ett kapittel. Sedan är jag sjukt kass på att sammanfatta kort har jag märkt! Men det är något som jag får träna på.
 
I skolan idag så blev det inte så mycket gjort på förmiddagen, därför var jag lite duktig ikväll. Men lektionen på Teknikens hus var urkul och intressant! Det bästa är att det är mycket praktiskt och examinationen verkar vara hur kul som helst, hej och välkommen min kreativa sida!:D I alla fall så höll vi på med konstruktion, vår grupp kanske inte fick den mest hållbara konstruktionen, men snygg ;) naaah, men kul var det iaf! Så just nu så diggar jag tekniken ;)
 
Väl hemma så blev det middag hos mop och på dirren efter det hem och sammanfatta. När jag kommer hem möts jag dock av en knask katt, yees Disa är i löpen! Så får se hur mycke jag får sova i natt^^ duschen är dock effektiv har jag märkt, blöt katt = tyst en stund = jag hinner förhoppningsvis somna. Kommer jag behöva den metoden inatt månne?
 
Hopp i säng, mer att läsa i morrn! Nighty
Knaskkatt, men jag älskar dig ändå <3
Snygg konstruktionen för hållfasthet
Dessa är de ursöta semlorna jag gjorde i söndags, lite nöjd ändå;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0