2014-01-25

Hejsan!
 
Igår var det en tung dag för många människor, sa farväl av en fin person! Men begravningen var så vacker och det syntes verkligen att denna person var uppskattad, fullsatt kyrka och en massa rosor samt vacker sång, kunde inte bli vackrare!
Sedan bar det iväg till Luleå och skola en lektion, dollar och så hem. På kvällen kom Lina, Olov och Sandra till Marie och vi såg film, surrade och spelade ett skitspel som man bara förlorade i, men det  var mysigt! :)
 
Idag har jag hängt en stund med Sofia och David på CS och planerade lite fest. Jag och Fia fyller ju år typ samtidigt så vi tänker köra en gemensam fest så de blir nog sjukt najs! Hann också städa ihop lägenheten också så man törs ha folk på besök :P haha
Ikväll hade jag turen att bli bjuden på middag hos dem också, kyklingtacos lät det som så det ska bli trevligt, sedan vet jag inte vad mer kvällen har att bjuda på.
 
Ha en trevlig lördag!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0