2014-01-23

Hellou där blåubär!
Torsdag idag alltså och hemmastudier, så just nu sitter jag och läser om bland annat cellen och om ekologi, ganska intressant fatiskt men det är lite småtjorvigt att hålla ihop allt. Men skam den som ger sig eller hur ;)
Varmare sägs det  vara ute också omän det enda jag haft kontakt med yttervälden idag är att jag var tvungen att känna hur kallt det var genom att öppna balkongdörren, måste passa på att vädra när det går. 

Förövrigt känner jag  mig allmännt smutsig idag när jag hoppade över att tvätta håret på morgonen, känner att jag är så torr i håret så jag vill inte tvätta mer än nödvändigt :/ men "straffet" blir ju att man känner sig som en lortgris, så kanske tur att det är just hemmastudier idag ;)
 
Hm mer då? njä ska fortsätta med ekologin, ska inte ha läst först nästa vecka men gör jag det nu hinner jag göra det grundligt så hejja mig! Så blodappelsin och kaffe är min föda idag, kanske lite plättar senare, vem vet? Sedan fick jag också godkännt på min VFU uppgift, VG faktiskt så de känns himla skönt, nu är det bara tentan jag gruvar mig för, men är ganska inställd på att få göra om den.. F.U.C.K! kKarade mig iag till T4 innan första omtentan, det får man väll se som en liten seger?!
 
I morrn är det en tung dag för många fina människor som ska ta farväl av en nära. En ängel till i himlen som hade kunnat få stanna på jorden många år till, det är inte rättvist! Fick ledigt från lektionen för att också kunna delta, tur att de har överseende ibland. 
Bild från google
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0