Tjolahopp

Ja det är väl ingen glad jag som yttrar mig här ikväll. . förbannade tenta jävel, 5 jädrans poäng!! men antar att alla ska kugga minst en gång men jag hade fan inte tid nu, aja bara bita i det sura äpplet och köra på.

Helgen med dess festligheter var himla trevlig må jag säga. Mycket folk och varm och gott ;p nä men tack alla för en härlig kväll!

Idag då? haft kemi och det är mycket som går runt i huvudet nu och känner mig allmänt förvirrad, men det reder sig nog. Har nu ikväll även kidnappat Raja en stund + att jag har ritat och sammanställt lite anteckningar, tänkte vara smart och börja redan nu när det är 3 tentor på 2 veckor. . ne inte är jag bitter inte.. suck! Nä nu ska jag passa på att mysa med Raja mys ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0