Hujja!

Dagar som denna så är Disa förjävla gratis! Löper gör hon igen.. och de må ju vara, skrikandet förstör ingenting. MEN kattfan har börja revirmarkera, hur kul är det på en skala?! Så har bokat kastreringstid till henne den 28onde och varit på apoteket och köpt FELIWAY för att hon ska sluta.. så hoppas hoppas, kände ju inte riktigt för att tapetsera om! Kattjääävul!
 
Har också hunnit skriva lite på min teknikuppgift, så nu är det "bara" att konstruera ihop det och skriva det sista så är det klart. Något jag däremot gruvar mej för är rapporten, jag sitter lixom fast! Men det löser sig nog, får fundera lite till och under tiden kan jag ju alltid läsa de få stackars böckerna jag har ;) hähä
 
Bild från google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0