2014-02-19

God kvällens!
Äntligen har Disas löp börjat ge med sig, hon har slutat hålla på vilket uppskattas av mej massor! Äntligen får jag sova en hel natt ostört!
Har vart skola idag, men bara två lektioner, teknik --> bäst! På förmiddag hamn jag sammanfatta några anteckningar, skriva på en uppgift och söka info till min rapport. Men tillbaka till tekniken, har idag gåt tigenom mekanismer som kan vara bra att kunna inför uppgiften. Jag har redan börjat så de va ganska bra att få namn på allt :P I morrn blir jag nog klar med min skapelse, har bara vildvittran kvar !:D Samt göra de mesta klart på skrivningen till uppgiften så är de ur världen.
I morrn var det egentligen meningen att vi skulle ha lektion, men den blev inställt så nu har jag hemmastudier tills nästa torsdag.. SKÖNT. Då är det att skriva klart tekniken, komma igång med rapporten samt att läsa läsa läsa!
 
Men nu ska jag se ett avsnitt av något, Bones kanske? Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0