2014 02 04

Idag behöver jag åt minstånde inte fundera över vilket datum det är ;)

Dagen började med skola, vi var och hälsade på Norrbottens minne som är ett stooort arkiv i Luleå. Kan lova att det finns hur mycket som helst där och det är ganska fränt att se jätte gamla dokument, att det verkligen är sparat. Sedan for jag och några klassisar och käka på Max, gott! och vidare till skolan där vi gjorde klart våran växtcell inför redovisningen på Torsdag. Har dock lovat att inte lägga ut bild först efter så får väll hålla mej tills Torsdag då ;)
Efter detta så åkte jag, M och A förbi Storheden, passade på att ladda med plastglas och liknande inför lördag, annars får jag diska ihjäl mej ;) Köpte mej en kofta på HM också så himla nöjd.

Väl hemma så bakade jag ihop en tårta så jag hade något att bujuda de eventuella gästerna på vilket blev familjen, Fia och David. Hade igår förberett Mariannefluff så det var egentligen inte så mycket kvar. Gott blev det då så den fick godkänt;)
Fick fina presenter också, natt/dag creme, skrivar patroner av familjen. Av Bea fick jag en fin trälåda och av mormor och morfar en klipptid. Precis vad jag önskat mej så nöjd tjej här!:)
Men nu är det hopp i lopplådan, ny skoldag i morrn, kemi på schemat så natti natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0