Ny look!

Nu änligen har snälla L fixat min blogg så den till utseende ser lite uppdaterad ut, snyggt va ?!:D
 
Nu så var påsken över för denna gång och jag har varit hemma hela veckan, ingen skola! Har nästan hunnit klart med min rapport, har bara det sista på sammanställningen kvar och sen blir det att boka möte för att se om något behöver finslipas så sen är den ur världen! Har också hunnit läsa en hel del, nästan så att jag sen sitter och funderar på vad jag ska göra på mina hemmastudie dagar?! Kännslan om att man missat något smyger sig ofint på kan jag ju säga, men ändå känns det som om jag borde inte ha missat något.
Sedan under påsk har jag även hunnit med en tripp till Arvidsjaur, hundutställning i pite och påskmiddag i lule, vaarför ska tiden gå så snabbt ?:/  kunde gärna ha fått vara typ förre fredagen igen typ. Snart är det ju dock "sommarlov" och oj så skönt det ska bli!
 
well tillbaka till böckerna !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0