2014-04-24

Guda!
Hemmastudier denna torsdag är det som gäller och jag sitter med min sammanfattning på rapporten så ljuset i tunneln börjar närma sig med stormsteg! När den är färigskriven ska jag skicka in den på handledning och ev korrigering sen är den klaaaar! Finaly!
Har också hunnit tillaga morotsbiffar för första gången i mitt liv, inte så snygga men goda var de. Skulle dock behöva någon dressing till för lite torrt är det och sallad som tillbehör, men de har ja ju så klart inte hemma som vanligt. Mitt kylskåp är i det närmaste alltid ganska innehållslöst :P
 
Har fått veta var jag ska vara i sommar också, blir natt för mej. Kul det också, får jobba med bra kollegor, men hade gärna jobbat dag där jag ursprungligen sökte. Men man får tydligen inte alltid som man vill :/ Men är ändå glad över att ha fått jobb! Jobbar bara första perioden på schema, sen kommer jag springa lite som det passar mej, ska hinna känna att jag är ledig också :)
 
Huu det ryktas också om att vi får igen den sista tentan i veckan, alltså idag eller i morgon och ja jag är fanimej nervös! Hoppas det gick detta så jag får det ur världen, men sen har jag ju lärt mig att en omtenta ändå inte är hela välden men skulle vara najs att slippa!
Master chef or what ?!;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0