2014-04-14

God förmiddag, ny vecka nu då! Men blir en lite lugnare en tror jag när det är påsk och allt men jag får väl se. Skulle behöva träffa läraren för att få rätsida på några saker men han hade inte tid denna vecka.. fuuuck va ska jag då göra? visst jag kan läsa men de e ju ingen ide och läsa sånt som jag ska ha läst om tre veckor det kommer jag ändå bara få läsa om. Men ska iaf ha ledig torsdag fredag tror jag nog, ska följa syrran med Bore på hans första utställning.. SPÄNNANDE!!
Sitter på skolan och har finat till lite anteckningar så man faktiskt fattar vad som står, man är nog så snabb ibland när man skriver^^
Förövrigt har jag funnit en låt.. ok jag hyllar inte texten just men musiiiken!
 
DMX - I don´t dance
Lyssna på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0