2014-04-08

Revanch, jag säger revanch! Fick se min inscannade omtenta igår, att jag hade klarat den det visste jag men fick se poängen igår. Av 91 möjliga hade jag 88 rätt... REVANCH! Så nu hoppas jag att jag får veta resterande tentor i veckan (läs idag) och att jag ialla fall har G på dem, då skulle jag vara nöjd!
Idag är det hemmastudie dag och jag tänkte nog göra lite av varje, klura på det didaktiska i min rapport, läsa lite teknik och se va vi ska göra på lektionerna i veckan.. så hej och hå!
Men längtar mest till ikväll då är det Teaterprojektet, som jag längtat efter att se denna föreställning! Så kör hårt alla deltagare!:)
Få se vad min mage bestämmer sig för idag, jag tror den dog lite igår. För mycket kaffe gissar jag på för aj aj hade jag och jag känner att den är lite upprörd ännu :/ men har laddat upp med Proviva för att få den glad igen.
 
Nä plugga va de va ?!:)
Att få denna (av fler) positiva kommentarer på tentan gjorde faktskt min dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0