2014-04-01

Snurr och hej!
Ja som det står nu snurrar det som sjuttsingen i skallen efter att ha pysslat med mina enkäter sen 8 i morse. Har sammanställt åt alla de olika håll och kanter, de olika variationerna mellan ålder och kön och skrivit ned alla de kommentarer jag fått samt gjort diagram, så nu tar jag men en välförtjänt paus! Ganska spännande resultat dock, och de flesta kommentarerna har jag faktiskt fått från de som är mellan 14-20 år. (mestadels 9onde klassare) vilket jag kanske inte förväntade mig, så glatt överraskad!
 
Tycker för övrigt att tentasvaren borde börja trilla in snart, i alla fall den första så man får kasta (förhoppningsvis) nån sten från axeln och blicka frammåt, lite svårt att göra det när man inte riktigt vet!
 
Nåväl, resten av kvällen vette sjutton va som händer. Kanske läsa lite, eller gå en prommis. Det sistnämnda lät roligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0