Trött

Så ja då var första skoldagen avverkad och måste nästan erkänna att denna kurs låter ganska kul (detta får jag säkert äta upp senare) läraren verkar vara hur bra som helst, glad och positiv! Men jisses så paj jag var i skallen då jag kom hem, det märks att man haft ledigt..om man säger så.
När jag kom hem passade jag på att läsa lite i en bok för att bilda mej en uppfattning och måste säga att boken är ganska intressant. Blev bjuden av Bea och hennes kompis på middag de hade gjort American panncakes med grädde, hjortron, sylt och massa smarrig så riktigt mätt i magen blev jag idag.

Fia har också vart förbi, hon berättade för mej vad som gåtts igenom på kickoffen på jobbet, synd att jag inte kunde delta! Vi hann också se Idol och dra en prommis på ca timmen vilket var väldarns skönt!

Nu är älskade Disa också hemma igen, lite jobbigt knask är hon men just nu tycker jag om henne i alla fall;)

Nu är ögonlocken dock för tunga så tror de är dax att sova. Natti natt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0