2013-09-17

Hejsan svejsan. Sitter och funderar på en sak, är det illa att en Tisdag tänka att snart är det Fredag? Är nog för att jag inte känner mej piggast och vill egentligen bara vara ifred. Men man kan väll känna så ibland också, blöh!
Sitter och tittar på Idol och väntar på att Fia ska sluta jobba så vi kan ta promenaden så kanske de känns bättre sen.
Till Lule i morrn också sen är det hemma studier resten av veckan.. skönt! Då ska geniknölarna gnuggas och intelligensen slipas.. haha.

Sitter och önskar att jag hade några Ipren och Alvedon hemma, men icket får trösta mej med att mitt te är gott och den kommande promenaden.. suuug va skit detta kändes nu då, den positiva energin tog slut.


Tur att jag har Disa kvällar som denna, så man känner sig lite omtyckt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0