2013-09-03

Hemmaplugg blev det idag och det gick ganska bra måste jag säga, men fyfan va gråhårig man kan bli då man inte förstår och jag blir såå frustrerad! Nåväl man blir trött av att tänka och det har gjorts massa tänkande idag så gissa hur mitt huvud mår ikväll någon kommer somna ovaggat ;)
 
Har varit förbi mamma och syrrorna också, i vanlig ordning. Fick ett ryck mest för att få lite ny energi och gick en promenad med Raja och oj vad det är vackert ute med alla färgerna! Skönt va de att promma också, utan att lova för mycket så ska jag försöka ta mej ut iaf 30 minuter om dagen, kan väl inte vara så svårt?!  Ska på runda nummer 2 senare ikväll då Fia slutar. 
 
 
 
Nu blir det en tekopp och Idol på en stund.. seeya;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0