2013-08-05

Happ då var det snart fredag, SKÖNT! Ganska tungt att komma in i skolrutinerna igen. En annan rutin jag och Fia har börjat ta upp det är att ta en prommis på kvällen, guuu va skönt ja sover efter det! Så detta ska vi verkligen föröka få till en rutin som håller!
 
Har haft hemma plugg med M idag och det har väl gått ganska bra, lite förklaringar i morrn löser förhoppningsvis våra problem. Basen fem när har man någonsin använt det? inte jag vad jag då kan minnas, men nån gång ska väl vara första med allt..
 
Haft en snabbvisit av Marie och David idag också, kul! Får bli en lite längre en en annan gång ?;)
 
Som sagt blev det en prommis även ikväll, sen va ja och köpte mej chailatte på ica också som jag och Fia belönade oss med efter promenaden. 
 
Nä packa väskan och hoppa i säng, tidig morrgon i morrn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0