Helleu!

Men tjena!
Tentatider nu och en av två skrivna, men vettefan hur det gick, känns inte så jättebra. Men får väl hoppas på det bästa, så länge jag har G så är jag väldarns nöjd! Nästa tenta på Onsdag så blir det Fonetik, så få se då. Sen så är det ju alla dessa inlämningar som jag hoppas kompletera, så det hålls många tummar nu!
 
Sen när det är pluggpaus blir det jobb, så ska bli skönt att tjäna lite kosing faktiskt! Och för att få göra något annat och så ladda batterierna så klart, får ju min första betalda semester i år hähä ;) 
 
Har just haft familijen på besök, händer inte ofta men trevligt var det :) så nu gäller det bara att varva ner, sova och ladda om för tentaplugg i morrn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0