Hålla tummar!

Jag har gjort det omöjliga, jag har memoretar alla krumelurernas ljud nu, så hoppas jag minns dem i morrn också :P 
 
Har vart hos M och plluggat hela dagen idag och måste erkänna att jag är ganska less nu, ska bli sååå skönt att i morrn är sista dagen, och jag hoppas att jag slipper kompleteringar så jag får njuta av sommaren. Fick veta att jag klarade Kulturessän idag och de va en sån jag va säker på att behöva komplettera men se på fan ja fixa den! En sak till att bocka av!
 
Sitter och pluggar lite nu också, men ska nog ge mej snart och hoppas att det jag kan räcker, snacka om att leva på hoppet^^ Så som sagt sista tentan i morrn, Fonetik. Känner mej nog tryggare i den tentan tror jag, men man vet ju aldrig.
 
Musik#Kaffe#Plugg#Snartsommar"lov"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0