Söndag 6/1-2013

Tjenis! Alltså jag har en fråga. Jag är ju en sån som tycker om att sova länge på morgonen, alltså lääänge typ till 13.. hellst. Så varför vaknar jag av mej själv 9,40? är en jävligt bra fråga eller hur?!
Har idag gjort klart min essä, så det "enda" jag har att koncentrera mej på nu är att plugga på 2 tentor och den muntliga presentatonen som är på onsdag. Så from Onsdag är det tentaplugg på hög nivå! Sedan är det dax för VFU och jag längtar faktiskt! Ska bli kul att se den nya tekniken på Knut Lundmarks, hur den nyttjas och vad som finns. 
 
En bitch är jag också, att sluta snusa är ingen lek (när man snusat 4 år) men man får skulla sig själv när man va så jävla dum att börja om. Men mitt humör har varit gräsligt. Det värsta har nog varit när jag vart så fruktansvärt ledsen och stressad (så kombinera inte att sluta med nikotin och tentaplugg) och i nästa sekund argare än argast. Föredrar att vara arg, det är så mycket lättare än att vara ledsen. Fika har jag också slutat med, iaf tills då jah fyller år.. socker detox, kan behövas^^  sen tänkte jag att när man slutar snusa så tuggar man på vad man kan så då äre lika bra att sluta fika också för att slippa äta massa onödigt.
 
Nä om man sku ta sej i kragen, funderar på en promenad faktiskt, men ska ta på mej täåckisarna idag, igår tappa jag kännseln i benen efter 10 min. Not nice^^

Aja detta blev rörigt, men det är sån som jag känner mej som nu.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0