9/1-13

Vilken dag detta vart, känns som om den har varit hur lång som helst fast ändå kort. Logiskt? 
Skola idag och åkte in me 8,10an och mötte upp F för att nöta inför den muntliga redovisningen. Även om jag var så nervös så jag trodde ja skulle svimma så hoppas jag att jag klarade den, gjorde ialla fall mitt bästa! Tycker verkligen att det är jobbigt att prata inför folk, någonting mitt framtida yrke kommer typ bestå av. Men övning ger ju färdighet eller hur?! Kan iaf tycka att det tar sig i jämnförelse med tidigare och denna gång var jag helt själv!
När jag kom hem krin 18.30 så for jag förbi morsfars och sen for jag och Bea till Linnea för att gratta henne på födelsedagen i efterskott, fika mums ;)
Så nu sitter jag och försöker varva ned, ska sova snart för ska upp till skolan i morrn också. Lekionen börjar 13 men ja och F tänkte hinna plugga lite svenskatenta innan.
  
 
 
Gönatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0