7/1-2013

Då var det kvällen och jag tycker tiden mest bara flög iväg idag. På kvällen var vi bjudna på middag hos Kerstin i Lule så vi var där under kvällen. Vi var in på lantmanna för att köpa en present till henne och gissa vad jag hitta?! Inget märkvärdigt för mej personligen men jag hitta en musleksak till Disa, och hon är en kräsen tjej men jag hitta en som var samma som hennes favvis (och då har jag sökt mycket! ) så gissa vem som har en jättenöjd kisse här hemma nu :) ( och jag köpte 2 st då Kan hon nöta lite;))
Dax att sova kanske klockan ringer 05.30 för att åka med tidiga bussen in. Ska bli kul att träffa klassen igen!
Har också fastna för en låt igen Pitbull-we run the night, träningsabstinens hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0