1 jan 2013

Första dagen på det nya året som jag hoppas kommer bli ett toppen år kryddat med lite panik och stress^^
Gårdagen var som väntat mycket trevlig, mycket folk och goa vänner. Smällare smälldes det också fast jag som inte tycker speciellt mycket om smällare skickade upp en röd risballong, minst lika fint!
Vaknade kl 11 idag och har suttit med skoljobb sedan dess, har skrivit klart en sammanfattning och sitter nu och kämpar med en essä, får väl se hur det blir. Ska också hinna läsa igenom svenskatentan och redovisningen ett varv hade jag tänkt.
Nä detta duger inte, tillbaka till läsningen. Ska ta en promenad sedan för att inviga ett av mina nyårslöften, har 4 snusar kvar då sen är det slut med det också. Kan säga att jag var gode nära att ta mej en bulla för en stund sen, men kom ihåg att jag har socker detox. Shit jag kommer bli en Bitch:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0