Tidig morgon

Ja tidig morgon blev det idag och med tanke på att jag inte somnade först typ 2 så blev den extra tidig. Inte varje dag man kliver upp kl 4^^
Men nu ni så är jag snart sååå väg till Stockholm, flyget går 7.25. På extra öppet igår så hittade jag en parfym som jag blev så kär i så ska spana efter den lite extra, men kom dock på att taxfree nog kommer hinna stänga båda vägarna:/ men annars har jag ju alltid mitt presentkort;) Den va ju ändå inte så farligt dyr. Handlingslappen har jag också med mej och fasen dem blev ganska lång:o men nåväl inte varje dag man far ut och reser;)

Måste ju självklart lägga upp em bild på Disa också;)



Nu kom chaffiaen, mot Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0