suck

alltså ibland kan jag bli ganska irriterad på mej själv, varför ska det vara sååå svårt att komma till ro och sova??

Har i alla fall haft en skön dag idag, lite stress och huvudbry men i överlag helt okey. Har hämtat ut böcker, efter många om och men beställt en åt helvete för dyr bok, hälsat på familjen stokke/nilsson, bjudit familjen på mat som jag faktiskt lyckades ganska bra med samt beställt en weekend i Stockholm(även här efter ganska många om och men) så på fredag ska jag och mor få en välförtjänt mini semester.

I morgon går jag också min sista sommarjobbtur, vemodigt ja men får hoppas på aty LTU bjuder på en bra höst. Jag tål stress men inte den som var i våras.. fyfan!

Har också tillfälligt en ny inneboende, fyrbent. Lilla Sooki är här och hälsar på när Fia roar sej utomlands. Men Sooki och jag har det bra här hemma i Sverige, tittar film om kvällarna (skit också vi missa idol!) och leker på, Disa hat nått att lära här.. att man kan ta det lugnt och bara mysa ibland också, det behöver inte alltid vara fullt ös medvetslös. Men får nog leva med min duracellkanin till katt.

Nåja ska ju faktiskt orka jobba 7.30-16.30 så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0