2013-08-28

Snart smäller det, snart är jag i Stochom och fy så underbart! Jag ska gå raka vägen till Sephora och kolla utbudet, funderar också på att det kanske skulle vara smart att skriva en lista på saker som jag vet att ja ska kolla efter för annars kommer jag glömma det, typiskt mej!
 
Idag vart inte heller den dagen som jag planerat, idag hade jag tänkt att börja med att hälsa på Linnea, men så blev inte fallet. Istället ska jag sitta på en hygienkurs mellan 13-17 wii. Dom som gått säger att den är bra, men jag hade ju tänkt att denna vecka (förutom igår) inte skulle ha något jobbrelaterat alls! Men det blir nog bra ändå, ska förbi Linnea ikväll istället. Just det, fick ha på mej jobbkläderna igår och ja.. BANANER I PYAMAS dom kommer 2 och 2 och det stämmer banne mej, MEN jag måste ge dom de att dom e jävligt sköna att jobba i även om de e inte e snygga! Två minus dock (föruomom uteseendet på tröjan) är 1. Dom kommer a asvarma i sommar, 2. Byxorna har en mudd, är jättelånga och går inte att dra upp. Okey nr 2 hänger i hop med 1an men den fick ändå en egen punkt.
 
 
Föresten igår var jag, troja och pappa ut på en prommis och de va så fint väder! En sån där kväll då man skulle ha kunnat ta massa kort, fick ett som jag tyckte va fint i alla fall. Sen också så titta jag och Sookan på Idol och man skämms ju tamig fan :O alltså att vissa kan tro att de sjuger så jäkla bra och så låter det som om någon klämt kattsvansen i dörren, ja, jag ligger rent utav och skäms när jag ser de personerna.. haha. Måste medge att jag saknat hösten, den är så fin med alla färger och av någon konstig anledning känner jag mej som mest bra då så fy dej skolan om du sabbar min känsla i höst säger jag bara! 
Underbara vackra höst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0