2013-08-12

Alltså, vad hände med skötsamma jag som alltid gick och la sig i tid? Ser ni va klockan är? om inte kan jag förtydliga.. den är 02,12 och jag sover INTE! Hemskt. 
 
Har jobbat idag, en kväll och måste säga att det är sååå kul att jobba! Som jag nämnt tidigare har ja lite ångest över detta med att skolan snart börjar om. Ångest men samtidigt med spänning, jag hoppas då att mattekursens lärare inte är lika tokiga som föregående men det återstår ju att se. 
 
I morrn på förmiddagen ska jag fika me Jennifer, den rackaren åker ju hem snart.. tråååkigt! Tyckte visst du kunde ha stannat längre ;) meeen i understand muhaha ;)
 
Nä sängen, ska vi bli kopisar du och jag ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0