Helleeeeeu

Jisses har sommaren redan gått, vad hände? - jag jobbade^^
 
Pluggar numer på Luleå Tekniska Universitet och jag har aldrig varit mer förvirrad. Nya saker hela tiden, ny information, nytt sätt att plugga, tenta, hemtenta, seminarie ja ni fattar. Förstår ni vilken kaos det kan ställa till med?! men samtidigt är det en ganska skön kaos, äntligen har jag påbörjat någonting, stort! Men som sagt kaos, förvirring, ångest och en massa andra saker får man känna, men vissa delar går nog bort och vissa delar får man helt enkelt lära sej leva med. På gott och ont!
 
Just det för er som inte vet så pluggar jag till F-3, dvs Grundskollärare åk 1-3. och just nu håller vi på med utbildningshistoria, organisation,vilkor och demokratins grunder = ganska tjorvigt emellan åt och MÄNGDER att läsa. Vissa saker är lättare att förstå än andra kan jag ju säga. Vissa saker är i princip obegripligt, texten bara flyter ihop^^ men förhoppningvis kommer man ihåg nått utav det man läst.
 
Men som sagt, det är kul också!
 
Hopp i lipplådan för att orka en ny innehållsrik dag...med bland annat kaffe!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hopp i lipplådan...? Vad fan menas med det? ;)

Svar: jag mena lopplådan :P man what ewööör:p
Emmelie

2012-09-09 @ 18:11:30
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0