Wiie!

Oj vad vi är duktiga tjejer! Snacka om snygg kommentar vi fick av läraren efter redovisningen! Nu kan man vara rikigt nöjd över sig själv och oss! 
 
Har som då man kanske förstår haft en redovisning idag vilket handlade om hur vi ville att vårat framtida rum skulle se ut och hur det skulle vara gynnande för inlärning osv. Vi spikade det! Sedan hade vi ju snyggaste presentationen också ;) Vi fick verkligen gå lös med fantasin och målade, klippte, klistrade osv. Hoppas det kommer fler sådana arbeten.
Har även haft 2 lektioner i estetiska uttrycksformer.. himla kul de där, får göra kollage, måla känslor osv. En himla nyttig kurs! Kan tycka att många gånger glöms det bort i skolan att man faktiskt kan använda ex bild och dans för att lära sig om matte och Nv (bland annat) för alla lär vi ju oss olika. Synd att det inte nyttjas mer för i skolan är det oftast samma gamla vanliga undervisning.. papper..penna..lyssna. ANVÄND ÅT MINSTONDE FÄRG! Hade ialla fall jag haft stor nytta av då jag gick grundskolan!
 
Ikväll har jag också hunnit tvätta och städa och gud vad det behövdes.. har också hunnit läsa ett kapittel som är tills på måndag. I morgon är det hemmastudier, ska traggla mej igenom eller ialla fall starta upp ordentligt med den individuella uppgiften så den blir klar någon gång. och sen är det HELG!:D
 
Sedan har jag träningsvärken från helvetet just nu, var och träna med Linda i Onsdags och jag körde med samma vikter som jag hade sist (en månad tidigare! uuusch) och kan säga att mina muskler gör ont. Men då vet man att man gjort rätt^^
 
Och Disa jagar just sin egen svans:S normaaaaaalt!
 
Byyyye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0