Tisdag 30/10

Blev en snabbis in till skolan idag, var egentligen planerat 8,15(vilket innebär att kliva upp 05,30) till 16,15(vilket innebär hemma 17,30) gissa om man blev glad när vi sluta typ 12 :D Vi behövde bara vara kvar så länge vi hade redovisning och de blev ju klart under förmiddagen. Men ja kan lova att det blev en spännande färd hem, nu kan vi snacka skridskobana! Shit pommes klöverträskberget säger jag bara! Men kom hem hel iaf :)
 
Har och gör fortfarandet det sista på den individuella uppgiften som ska lämnas in på fredag, men jag hoppas att jag blir klar före det! Förkänner att jag börjar vara ganska less. Och trött, va länge sedan jag va såhär trött.. helt jävla slut. 
 
Har också fått tummen ur och bokat en ny läkartid, jag känner att detta med rygg/nacke inte är hållbart, tror att det är en ganska god anledning till att jag är så trött som jag är. Det tar på energin att alltid ha ont så håll tummarna att jag får någon jälp nu och inte bara skickas runt då ingen vet vad det är för fel på en..

Kommentarer
Postat av: L.Larsson

Kan tänka mig det, hade väl varit några olyckor efter vägen hörde jag...

Svar: jo vi mötte en bil som hade plockat stängslet på sidan :/
Emmelie

2012-10-30 @ 15:20:25
URL: http://liiinneal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0