Söndag 21/10

Alltså.. vars tar tiden vägen.. jag bara undrar? Tycker dagarna-veckorna-månaderna bara flyger iväg! Speciellt helgerna då, dom går för fort^^
I helg har jag hunnit med att se film med Lina, Marie och David.. skönt med en sån slökväll.. Speciellt när jag ser ut att ha den segaste förkylningen ever! Jag fattar inte hur mycket en näsa kan rinna, eller hur mycket man kan nysa.. har ju fan snart inga hjärnceller kvar! Hoppas den går över snart i alla fall för det är väldigt energikrävande och energi är inte något jag har i överskott just nu i alla fall!
 
Idag har jag offrat hela söndagen till studer, sitte och skriver på min rapport, kan man kalla det så? men i alla fall den gör mej gåhårig! 
Har hunnit med en timmes promenad med Raja också, och känner att jag behöver en pluggpaus så funderar på gå en sväng till för jag tänkte få iaf denna fråga klar idag! Har egentligen på mej till den 2a nov men vill bli klar före för då blir jag lite ledig och tänker passa på och jobba någon tur. 
 
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0