Måndag

Helleeeeu där blåbär!
Händer här då för annars? inget alls.. pluggar pluggar och pluggar och nu är det faktiskt kul! Inte fullt lika mycket stress och man hinner (!!!) faktiskt läsa det man ska utan med paniken flåsandes i nacken! I morgon ska vi starta upp ett nytt grupparbete och jag ser fram emot det.. Estetiska läroprocesser är det min gren or what?! :D
 
I helgen har det inte hänt sååå mycket.. eller jo men jag va så sjukt rastlös i fredags. Följde jag Bea en sväng på skjutbanan och kolla när dom sköt lerduvor, spännande! Var och hälsa på Linda, Elin och Mange en sväng på kvällen och ångrade djupt att jag inte passade på att träna.
Lördag: vaktade huset då morsan jobba och pappa jaga och på kvällen följde ja Marie en svängåter på en fest och nada more
Söndag: taskit nog så minns jag inte :S eller minns men det va väl inget utöver det vanliga?!
 
Och idag skola.
 
Längtar till Helloween kvällen faktiskt då Lina kommer hem från scheleeftyå och Sandra från lule.. då är vi gänget igen!:D Borde finnas en sån där teleportör (?!) så man bara hips vips kan fara och hälsa på! ni vet bara sådär. 
Men.. jag har en plan.. kanske?! ;)
 
Nä nu hopp i LOPPLÅDAN..;) haha

Kommentarer
Postat av: Liinneal

Ha ha ha, ja såklart att det blir roligt att dammsuga då ;) Men fasen inte annars!

Btw, när du har en lucka till övers kan du komma upp på en kaffe? :)

Svar: Mja ja ska kolla almanackan (som är mitt andra minne just nu!) haha.. men ska nog lyckas klämma in en kaffetår såklart! :)
Emmelie

2012-10-16 @ 10:09:37
URL: http://liiinneal.blogg.se
Postat av: Lina

Men hallåååå! Vad har du för plan? TELL ME! :D

Svar: mwhaha, dock kan planerna ändras :( ska in på en ny medicin som man tydligen kan bli lite wierd av :S
Emmelie

2012-11-06 @ 21:32:29
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

We need to talk hör jag ;p är du på skolan imorgon? Isf hur länge?

Svar: det ha vi redan gjort ;) mwhahahaaaa
Emmelie

2012-11-08 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0