jodå!

Hej och välkommen till kaoset! Jag håller på bli jättegalen, vars fan försvann tankeverksamheten?! Sitter med en rapport för tillfället (och har för den delen kämpat med den gode mycket) och just nu står tankeverksamheten stilla. Som om jag skulle ha haft tid med det!! MORR! Att det ska vara så svårt att förstå vad det är vad man ska skriva, sedan har jag kommit på att jag är en såndär som får panik hur lätt som helst gällande skolarbeten :S kul att vakna med ont i magen då! Nä skärpning kompis.
 
Igår tog jag mej iaf friheten att gå ut och gå på spökkvällen som var på byn. Köpte mej faktiskt en ugglespargris(haha som om de kommer bli nå pengar i den, men ändå) billigt fick jag den också 20:- så ganska nöjd ändå. Men i övrigt snurra man bara omkring lite och fortsatte hem och skriva på denna förbannade rapport som jag är så spyless på!
 
Ska sitta och stångas till 12.30 iaf för kl 13 ska jag och skriva på nå anställningspapper och kl 15 börjar ja jobba. Kan säga att jag saknat att jobba så förbannat! Så det ska blir skönt att få göra och tänka på något annat än skolan för omväxlings skull.
 
Lördag ska jag me mamma och flickorna till lule en sväng och söndag jobbar jag en dagtid.. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0