8/10 Måndag

Så ja ännu en vecka och måste säga att tiden går fruktansvärt fort just nu och helt otroligt har jag hunnit mer allt än så länge *peppar peppar*
Har ganska mycket hemmastuder nu vilket är skönt, har ändå bra diciplin och kliver upp så jag har börjat läsa 8,30 det är bra gjort av en icke morgonmänniska tycker då jag! Sen kan ja ju säga att dom där 40 timmarna i veckan som man ska plugga just nu ligger på ganska mycke mer för min del. Men man lär sej väl skulle jag tro :)
 
I helgen har jag varit barnvakt, eller snarare husvakt. En ganska lugt och skön helg med lite plugg söndan, men har kommit fram till att jag gärna offrar några timmar en söndag istället för att stressa ihjäl mej under veckan. Som läraren säger, man lär sig inget när man är stressad.. ganska vettigt! Sedan är det vi läser om nu bra mycke mer intressant än historian kan jag lova! Massa tjorviga ord här som har gett en massor av huvudbry, men ändå intressant.
Idag var en hemmastude idag som jag tillbringade i skolan, lätt värt för vi gjorde klart grupparbetet till redovisningen på Torsdag. Oj så fint klassrum vi gjorde! och kul va det, klippa klistra måla osv. Hoppas det blir fler sådana arbeten framöver ;)
 
Sedan har jag kommit på att jag nog måste ta nya glasögon.. suck!
 
Nåjå dax att sova, en ny skoldag i morgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0