Reload

Måste då ursäkta dom 2 läsarna ja har om dagen för tillfället att jag varit så dålig på skriva, men få se då om ja kanske kan göra bättre ifrån mej nu då;P

Går näst sista natten på mitt feb vick och hoppas att jag får fortsätta här på Ugglan, fast som vickarie vet man ju aldrig tiktigt vars man hamnar, men man kan ju önska^^ (haha ungefär nu tappa ja tråden om vad jag skulle skriva mer)
Men ialla fall, Disa hon växer och växer och är allmänt stökig ganska gratis ibland faktiskt. Men förjävla söt är hon då och det är nog det som räddar henne ;) Hon sover för tillfället hos syrrorna nu när ja jobbar nätter så hon inte behöver vara ensammen så mycket och så att jag får sova på dagarna.

Snart fyller ja ju år, och jag har fått order om att ja ska ha fest så bara hålla tummarna att jag inte åker på ett vick så det infaller på en jobbhelg.

Ny mobil har jag också funderat på, nämligen en SonyEricson Experia Arc S så ska ut på jakt nu. Egentligen är det ju inget fel på den jag har men vill ju också va lite modern ;P

Nåväl nu har jag gjort mitt bästa och ska försöka hålla igång detta ^^

Seeeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen!!! :D Apology accepted ;)

2012-01-30 @ 00:09:30
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0