Prov

Ja som ja nämnt för en massa inlägg sen så funderade ju jag på att läsa Matte B och nu har ja ju fått tummen ur om man säger så, så numer är jag tillbaka på Komvux. Så till saken, hade prov idag och det gick BRA! hade 2p från att spika provet och jag är så nöjd, och så är det såklart tur att man har en bra lärare. Bara hoppas att resten av proven går lika bra. Mind note: Gör det inte svårare än va det är!
Väntar på att Fia ska komma förbi också, vi ska fortsätta vara hurtiga med matten^^
Fick för övrigt vara kvar på Ugglan också, fast på en annan avdelning ialla fall februrari ut, sen fick vi se hur fortsättningen blir.
Måste baka också problemet är ju bara att jag inte vet vad. Idé nån?
rörigt inlägg blev det också, men är man rörig i skallen så blir det ju lätt så här ;) haha
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0