Less less, sa ja less?

Nu är det ju såhär att  jag är fruktansvärt less på att det ska snöa hela tiden, det RÄCKER nu! Sen är jag lika fruktansvärt less på att det är kallt för jag fryser hela jävla tiden!
Sen är jag less på en till sak och det är att ha ont, visst man ska inte klaga för det finns ju faktiskt dom som har det många gånger värre än vad jag har, men det här är min blogg och jag får klaga bäst jag vill. Hoppas dom i pite när jag ska tillbaka på återbesök har någon bra idé för det här men att ha ont i nacke/rygg/skallen är faktiskt inte så trevligt,  sen att som sa att det är kemisk obalans och något med att nervändarna inte fungerar som det ska skulle vara intressant att veta vad som menas med det. Det jag vet det är att det gör en bara allmänt omotiverad till allt och grinig jag lovar man blir grinig!
I morgon blir det jobb på en avdelning jag inte varit på hur länge som helst, men det ska nog gå bra.. får bara hoppas den andra vikarien är lite mer inne i gamet än vad jag är^^ men annars får vi väl lösa det på något sätt
Har ikväll gjort vegetarisk mousakka och använt aborgine istället för potatis så få se då i morrn om det är ätbart, hoppas för orka va hungrig ?:P
Nä nu funderar jag på en varm dusch, linnement i nacken (Linnex är för övrigt skitbra för er som vill veta) spikmattan och boken sen ska jag soooova !:)
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ååååååååååååååååå vad söt du är! :D

Jag längtar som fan till på lördag, ännu mer efter det där <3



Jobbigt att ha ont, hoppas dom hittar nån lösning nån gång!

2012-01-31 @ 21:39:27
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0