Tur

Sådär då va denna lediga helg över och nu ska man jobba i veckan och ladda inför en jobbhelg, inte mej emot.
I Fredags så jobba ja ju en resurstur och på kvällen svängde jag förbi mamma och pappa och tittade en stund på tv, en ganska intetsägande fredag med andra ord.

Lördag var vi till vidsel för att gratta våran kära morfar som fyller 80 den 14onde. Där bjödds vi på smörgåstårta och JA ÄNTLIGEN fick jag äta denna smörgåstårta för dom hade gjort en som innehöll bara fisk! Snacka om lycka för det är flera år sen! Kvällen spenderades framför tvn och mello, okey jag tyckte dom rätta gick vidare MEN jag kommer hålla på DBA i finalen, så enkelt är det ;O

Söndag: Försökte jag bara hålla med vid liv, nä kanske inte så allvarligt, men i Fredags hände det något med ryggen viket jag tror är en hakning så jag har kännt mej som en annan 90 åring hela helgen. Vilket leder till dagens rubrik "Tur" för jag ringde nämligen sjukgymnasten för en liten stund sedan och dom hade fått ett återbud så jag fick komma dit kl 10. Så jag håller tummarna för att det bara är en hakning så det går ut så jag kan åka och träna i morrn :D och för att det inte ska bli lika smärtsamt att jobba i kväll haha ^^
Seeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0