Torsdag

gööömörra! Eller jag gjorde morgon kl 7 iof (nej inte frivilligt) men va tvungen att ringa några telefonsamtal.. när det va gjort känndes det inte som om de va någon ide att lägga sej igen^^ ångrar ja ju såklart nu men men.
Skit också appropå telefonsamtal så glömde ja ju ett.. suuuuck nåväl får ta det i morgon då när ja ändå ska kliva upp till matten.
Har i varje fall just ätit frukost, den bästa jag åstakommit på länge faktiskt.. varmkorv(utan bröd) paprika, gurka, grönsallad och det bästa.. fetaost fyyyyyfan va gott! 
Sitter nu egentligen och bara väntar på att klockan ska bli 10.30 för då ska ja hälsa på kusin och deras lilla underverk, ska bli så mysigt att snusa på en bäbis. Promenera ska jag också göra, är nog plågsamt för bilen att starta kalla dagar som dessa, så det är bara att pälsa på sej och se ut som en michelingubbe och knalla iväg, ska förbi på konsum också men jag har inte bestämt mej om ja ska köpa nya trisslotter eller om ja helt enkelt ska ta pengarna, det lutar åt pengarna faktiskt för hur stor sannolikhet (HAAAHAA) är det att jag får en ny vinst?! och hundra spänn är inte att kasta i sjön^^ kanske tar en ny ialla fall.. haha vilka problem.
Nä dax att börja förvandlingen till michelingubbe då..
seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0