Syskonarbete

Okey det är inte så illa som det låter, men madde har faktiskt hjälpt mej med att städa och snacka om guld värt! Känner att det skulle ha blivit lite maffigt att baka, städa OCH tvätta.. så i städväg så är det enda jag behövt göra är att dammsuga, dammtorkningen och skurandet har madde skött om. Ibland ska man ju ha tur ;)
I bakandets väg har det blivit: Nougatrutor, chokladflarn(ser inte alls lika fina ut som köpes, men smakar förhoppningsvis bättre än va dom ser ut) samt muffins med after eight i och med nutella på.. de ni ;) och så tårtan bakas ju i morrn, sen ska ja baske mej inte baka på hur länge som helst..shit så less jag blev ^^
Så nu är det bara att hämta det sista av tvätten sen är jag där.. då är jag FÄRDIG och jag får lägga mej och läsa och vad jag längtat till denna stund idag haha ;P
Skulle iof va mycke roligare att läsa med bilder i inlägget, men jag ids inte får väl se om jag kommer ihåg att fota fikat i morrn innan det är slutt ;P
Seeeya!

Kommentarer
Postat av: L.Larsson

Verkar lurt att allt det fär fikat kommer ta slut när jag dyker upp ;-))

2012-02-04 @ 11:01:28
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0