Onsdag

Yey 3dje dagen i rad jag skriver... duuuktig!;)
Var som sagt på PÄS igår och det kostaterades att det inte krävdes en operation SKÖNT! men.. en hel del arbete ändå eftersom mitt problem kan bli knepigt att bli av med. Så följande instruktioner fick jag. 
1. Smärtlindra utta fan, dvs 1Ipren och 2 Alvedon 4 gånger om dagen(la själv till omeprazol för magens skull)
2. Kontakta sjukgymnast... och det bästa
3. Fick grönt kort att börja om att träna igen.. wii
Så hoppas det blir bättre inom en snar framtid då *hålla tummarna*
Sen så han vi ju in på en diverse affärer, okey då inte så många för det va ju så satans kallt. Men Dollar, Willys där jag för övrigt hittade kalkonbacon.. MUMS!! och så Klädettan om de nu heter så och hittade mej faktiskt en tröja!
Och på kvällen jobb, jobbar kväll ikväll också och jag brukar ju säga att det är skönt att jobba kväll men inte en hel vecka :/ man missar så mycket annat då för jag är ju en sån som passar på att sova när man får ;P nu när min sömn blivit "normal" fast nästan åt andra hållet.. well..

I morrn ska jag ha en matte date, lär ju behövas. och så ska jag och hälsa på Linda och lillan.. myyyys!:)
Seeeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0