Måndag

Ja då va denna helg över och en bra helg har det varit:) Fredag då vet ni vad jag gjorde så ja börjar att berätta om lördagen.
Ställde klockan på 10, vilket jag ångrade sen för ja kom ju på att ingen skulle komma hit först efter 16.. och det tar inte 5 timmar att göra en tårta! Men ja höll mej vaken ialla fall, bakade tårtan som inte vart den allra snyggaste men däremot så smaka den ju gott och det är ju grejen va ?! Bea kom lite tidigare, kl 15 och de va kul att hon kom tidigare för jag började vara ganska less på att va ensammen. Efter 4 kom resten av familjen, vi surrade och fikade (fika som jag dessutom har i mängder). Fick ialla fall en skrivare och ett set med tvålpump osv.

19 möttes vi upp på ÄP (jag, lina, sandra och jalle) satt där och mumsade på gomat och surrade, gick hem till mej och fikade och sprätta en dricka. Tittade på Mello och gissa om jag blev glad att DBA gick vidare, ÄNTLIGEN bra musik i det där jäkla programmet^^ Av Lina, Sandra och Marie fick jag Bed head hårsspray och en hårolja.. PERFEKT:D och av jalle 2 triss som det dessutom var vinst på och en flaska Baileys.. götta.
Vi hann surra en massa, spela kort och surra lite till. Blev en gode lygn fest eftersom de flesta var sjuk :/


Söndag: Så sov jag i princip hela dagen, hade nog en hel del att ta igen och så var ja på Ljusparty och självklart blev man några hundringar fattigare. Men oj så gott det kommer att lukta här hemma ;)
Och så idag måndag då, inte hänt ett dyft på dagen och börjar inte jobba först 16.. hade inte klagat över en dagtur idag också men får hoppas på extraturer i veckan!
Seeeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA ja visst var den bra :D

2012-02-06 @ 21:06:14
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0