Jag skulle bara ha hållt käften!

För nu är de tamefan ännu kallare..-30 är det ens mänskligt?! Det tycker då inte jag ialla fall, jag tycker det är åt helvete för kallt för att man ens ska kliva upp ur sängen!
Men då va det ju detta med matte lektionen, så det va ju bara att pallra röva upp ur sängen. Matten gick iof ganska bra, ialla fall just där sen om ja fattar resten här hemma det är ju en annan femma (haha rim) Konsum nästa och fortafarande åt satan för kallt, för fyller ju år gör man ju också fast ja hade kunnat stanna vid 21-22, 24 då börjar man ju fan bli gammal. Handla massa bakningssaker så nu måste ja baka också (fast hade hellre legat i sängen) men man måste ju va snäll och bjuda på nått när någon kommer;) Okey ska inte klaga över bakningen men därmot tänker ja klaga över att ja måste städa, fyfan va tråkigt :O haha men som vanligt så är det ju ett måste, likaså med tvätten.. behöver jag säga att jag längtar tills jag är färdig med allt detta?! och då tycker ni kanske "ja men i stället för att sitta här och klaga så sätt igång?!" och ja ni har rätt, jag ska sätta igång.. snart, jättesnart sitter bara och hoppas på att soffan ska skicka massa energi, fast då får jag nog vänta tills ja fyller 99 och då  kan ni fetglömma att jag tänker bjuda på hemgjort fika ;) haha nä action var det!
Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0