Hej och välkommen träningsvärk!

Idag har det varit träningsverkens dag kan jag lova! Det känndes ju att man var på gymmet igår och än värre kommer det mest troligt att bli i morgon, men då får jag bota det med en till träningsomgång;)  Det är skönt att ha börjat om att träna och det är bara att hoppas at motivationen håller i sej länge!

Har idag (och igår) pluggat matte med Fia, igår så var vi på bibblan och fick mycket gjort, åt lunch på Fluxen och så fick vi ju alla hjärtans dags tårta där, inte illa;) samma idag fast utan lunch och tårta, och sen gick det väl inte lika bra idag som igår.. men man kan inte va bäst alltid;P Efter pluggandet snurra vi omkring på byn ett tag.. hittade en skylt som jag blev gode sugen på
Ganska passande va ?!;)
Ikväll har jag också jobbat, gick hur bra som helst trots att det var ett tag sen ja va på just den avdelningen. Och nu sitter jag här och försöker varva ner. Det är i princip omöjligt att lägga sej direkt efter att man slutat jobba... sen tänkte jag göra en bildbomb på Disa också var ju ett tag sen ni fick se min fyrbenta älskling ;)
Ganska snygg är hon ju ;)
Seeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0